Långt bortom alla frusna ord...

I dag när jag kom hem väntade en fin överaskning på mig innanför dörren. Någon hade tagit sig in hos mig och ställt en burk med fina kompis- och hjärtankakor :) Den där någon har jag nog listat ut vem det är, förrutom mitthem så finns det bara en som har nyckel till min lägenhet. Den där någon är världens bästa kompis! Vad skulle jag vara utan henne?? På en lapp på locket stod det att innehållet var för att jag skulle få nått bättre att tänka på för ett tag, och det fick jag absolut. Kan man bli annat än jätteglad när någon gör så mot en? ;)

Synd bara att andra människor har som mål att göra precis tvärtom^^ Kom till Kåren en stund innan vårt SÅS-möte och möttes av den ena otrevligheten efter den andra. Blev så arg och ledsen att jag gick därifrån för att jag inte skulle göra något mot en viss person som jag förvisso skulle stå för, men ändå ångra efteråt... Hur otrevlig får man egentligen lov att vara?

Kommentarer
Postat av: Desire

Hej! Du har fått en ny läsare varje dag,nämligen jag!:) Kunde inte låta bli att kommentera .. låt inte den här personen trycka ned dig..du verkar vara så snäll och go så du förtjänar bättre!:) kram på dig!

2011-11-30 @ 22:19:10
URL: http://desiresvelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0