Men vindens toner blir sommarns sånger...

En hel vecka har passerat så otroligt fort och nu är min kära bror på hemresa igen. Vi har haft det väldigt mysigt och slappat, badat, surfat, pratat, shoppat och massa mer. Nu känns min lägenhet stor och tom igen, i väntan på att mamma ska komma, Anna några veckor senare och Mika strax därpå. Sedan är det äntligen tid för mig att åka HEM. Jag hade kunnat ge mycket för att få hoppa på tåget med bror och åka med honom hem. Men nej, i morgon är det kursstart igen. Medvet är avklarad och jag lyckades få godkänt på alla delar, trots att jag trodde att jag skulle få göra omtenta på seminariet vi hade förra veckan. Nu väntar vårdpedagogik i några veckor...


Kommentarer
Postat av: Mika

Saknar dig!

2011-11-07 @ 21:20:06
URL: http://mikado.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0