Spending the day with the best girl in town...

Dagen började faktiskt riktigt bra, trots den sena timmen i går. Jag började med att storstäda hela lägenheten, och det behövdes kan jag lova. En hel liten sandlåda fickjag sopat upp på min skyffel och sedan våttorkades allt. Jag har också tagit bort en hel del prydnadssaker så att julpyntet ska få plats. Det måste ju vara julfint när mamma kommer hit på torsdag och ska fira första advent med mig. Synd bara att den inte kommer vara vit. Jag har gett upp hoppet om att det ska hinna komma snö innan nästa söndag, men innan jul bara MÅSTE det ha kommit! ;)



Efter städandet gick jag in till stan med Cajsa för att fota lite åt pappa. Sedan åkte vi till Birsta där ännu fler kort togs innan jag shoppade lite saker jag behövde. Bland annat ett par adventsljusstakar, penslar och bets till min byrå som, hör och häpna, ska bli vit ;)

I morgon väntar träning, och efter det kommer min frissör hit och ska klippa mig. Lyxigt med en egen privat frissör som kommer hem till en ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0