There i stod in another land...

Sitter hemma och skriver på min rapport. Gick till föreläsningen i morse som skulle handla om kulturella möten i vården, men den gav inget så jag gick hem. Hade dessutom så förbannat ont i nacke/axel att jag kände hur jag bara blev sneare och sneare för varje minut. Har tagit en värktablett så får hoppas att resten av dagen funkar. I eftermiddag har vi en obligatorisk föreläsning så då måste jag ju tillbaka till skolan. Tur att man inte har så långt att gå ;)

Hur kan det förresten vara 10 grader ute i dag? det var ju -5 i går?! Jag vill ha vinter och snö nu, inte samma temperatur som på midsommar. Hoppas verkligen den hinner komma tills första advent då mamma kommer. Det var ju liksom halva grejen, att hon ville få uppleva den mysiga vinterstaden som vi hade här förra året. Jaja, bara att vänta och se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0