Hon ler så vackert, å min kärlek e så stor...

Tentamorgon och jo, det gick väl hyffsat. Får ja poäng på det jag svarat så kommer jag förhoppningsvis klara den. Sedan gick jag hem och bakade lite kaka till morgondagens picknick uppe på norra berget med de finaste tjejerna i denna stad, Cajsa och Erika! Men först ska jag jobba med de söta små barnen i simskolan. Klockan 16 ska jag sen till O'learys och kolla på hockey.

Jag och Cajsa har besökt Birsta i dag, och resultatet blev ett antal meter tyg var, bets till mitt obehandlade bord och lite andra småsaker. Så nu ska det fixas till i min lägenhet. Det är aldrig nånsin så roligt att handla som med Cajsa! Vi tog en sväng bland hallarna på ikea och förundrades över de smarta skoskåpen en stund. Sedan gick vi vidare till Rusta och kollade på små prickiga stövlar, för att sedan fortsätta till bauhaus med alla dess verktyg. Sedan trodde vi att vi skulle bli utkörda från "drive-in" området där eftersom vårt fordon var en kundvagn ;) Ojoj...

Nä, nu blire sängen! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0