Jag ser dig springa mot mig på fältet...

Jag längtar så otroligt mycket frammåt. Och jag njuter av att ha saker att se fram emot! Första adventshelgen kommer min älskade mamma, några veckor senare kommer kanske Annapanna och ska göra praktik här och då bo hos mig en vecka, och när Anna åker kommer Mika hit!! Sedan är det bara ett par dagar innan jag åker hem till alla mina älsklingar nere i Åsa och firar jul med dem <3 Efter jul och nyår åker jag och Cajsa och massa annat bra folk till Skiweek i Vemdalen och därefter börjar praktiken. Fram tills dess har jag massa roliga saker med de bästa människorna här i Sundsvall, dock också en del plugg, men det går liksom av bara farten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0