Waiting for my life in the future

Här sitter jag uppe med tuppen trots att jag inte har några föreläsningar i dag. I dag börjar jag och Cajsa vårt nya liv, på gymmet. Vi ska återuppta det vi börjat så bra med förra året och gymma några dagar i veckan. Oj vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon, jag som hade ont bara efter att ha gått runt Sidsjön ett varv...

I helgen har jag sytt färdigt mitt sofföverdrag och jag är nöjd med hur det blev. Lite mjukare och en finare färg istället för den hårda grå som var innan. I går spenderade jag dagen ute i Birsta och kollade in Ikeas julsaker och kollade i andra affärer. Köpte dock inget annat än nya handdukar till badrummet och massvis med mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0