Were gonna make it trough...

Efter en lång dag med pluggande (jodå, jag har faktiskt pluggat den mesta tiden i dag) tog jag med kameran ut på en höstpromenad i det fina vädret. Gick längs med Selångersån söm är väldigt vacker så här års. Den är faktiskt vacker alla årstider när jag tänker efter, fast på olika sätt.

Vilken bild gillar ni mest?




Hösten är förresten en väldigt fin årstid att fota. Det är många fina starka färger och bilderna blir sådär mysiga. Precis som man vill ha det på hösten, mysigt.

Jag har inte bara varit duktig med att plugga i dag, jag har också låtit bli att äta sötsaker på hela dagen. Jag är inne i ett enormt sockerberoende och vill ta mig ur det innan det är försent. Abstinensen är stor kan jag lova, speciellt när man är hemma hela dagen och är lite lagom rastlös sådär. Det är så lätt att bara ta något gott att äta på när man är sugen då...


Kommentarer
Postat av: Suneeta

Alla bilder är jättefint tagna, men den 1:a gillar jag nog bäst! =)

2011-10-20 @ 18:44:53
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0