Det är ändå du som väljer vem du är...

Det finns vänner, och så finns det VÄNNER. Sen finns också dem man trodde var vänner. Många är värda din vänskap, men de som man måste kämpa för att behålla är kanske inte värda det?! Jag har varit nere i mörkret, och vad som än händer så vill jag inte dit ner igen. Jag vill inte låta någon dra ner mig, utan väljer hellre att strunta i dem som får mig att inte må bra. Det är lättare så. Jag vet att det kan få mig att framstå som nonchalant, eller till och med elak, att jag väljer bort människor. Men det är för att skydda mig själv. Vill folk tycka illa om mig så är det upp till dem, inte mitt problem. Jag har mina VÄNNER, riktiga vänner som jag vet aldrig nånsin skulle svika mig. Det räcker med dem. Så länge jag vet att de finns där för mig så kommer jag också att finnas för dem. Med det är inte sagt att jag inte kan få fler av både vänner och VÄNNER.


Kommentarer
Postat av: E.

Helt rätt carro :) Ibland så känns de fortfarande som om "vi lever varandras liv" som vi en gång kom fram till du och jag, ja saknar den lilla stunden då allt var jätte bra och kändes som början på en livslång vänskap! Men jag finns för dej om du vill att ja ska göra de, hoppas du vet de.! Å ja antar att du vet vem ja är :P

2011-09-17 @ 13:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0