Every night in my dreams i see you...

Det kan tyckas vara en småsak för andra, men saknade av min älskade Alfons är enorm. Ingen kan ta hans plats i mitt hjärta. Mitt ljus brinner för honom, och varje dag finns han hos mig. Jag kan känna det, men ändå känns det tomt på något sätt. Aldrig mer kommer han kika över min dataskärm och undra vad jag gör. Aldrig mer kommer han lägga sig på min mage när jag ligger i soffan. Och aldrig mer kommer han att krypa ner i min säng när jag ska sova. Min älskade Alfons, jag saknar dig så otroligt mycket! Du var min bästa vän som alltid fanns där, som mötte mig när jag kom hem och som alltid lyssnade och tröstade... Så mänga tårar har du slickat från min kind, så mycket ångest har du skingrat. Jag önskar att du fanns hos mig nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0