Långa dagar följer korta nätter...

Älska mig för den jag är,
inte den jag borde vara.
För jag är den jag är,
och det kommer jag alltid att vara!

Så himla sanna ord, och jag lever mitt liv efter dem.





Vi har haft terminens första Emboli-styrelsmöte. Vi fick planerat massor och det verkar finnas gott om energi i gruppen. Det är ett bra tecken! Nu ska vi se till att få genomfört allt det vi vill, så ska vi se att vi snart är en aktiv förening igen :D

Dagens föreläsningar har handlat om farmakologi och leversjukdomar. Leversjukdomarna tyckte jag var rätt intressanta, de är inte så kända liksom, och det var nog första gången någonsin då sjukdomarna inte berodde på rökning. Dessutom har ju min bror en slags leversjukdom. En helt ofarlig en, men det var intressant att få veta lite mer om hur levern fungerar och vad som händer när de skadas eller blir sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0