Things don't always go the way we plan...

I går hade jag en jättetrevlig dag och kväll med Veronica och Camilla. Jag och Veronica gjorde glass, maränger och mumsmums som vi överaskade Camilla med när hon kom hem. Mycket sött blev det, men vi grundade med supergod påskmat som dem hade fått med sig hem från Camillas mamma :)

I dag har jag haft lite ont i halsen och därför inte gjort så mycket alls mer än att leta efter bilar på blocket. I morgon är det åter igen dags för skola, och det är bäst att ladda för en hel vecka med plugg om vi ska hinna gå igenom alla de fall som vår lärare har lagt upp åt oss. 20 sidor med rättsfall som vi ska analysera och komma med förslag på åtgärd för så att de inte återupprepas. Sedan ska man också hinna börja på den individuella uppgiften som ska vara klar efter att jag har varit hemma. Vore skönt att vara klar med den innan jag åker så att jag slipper göra det hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0