Vargen ylar i nattens sken...

Jag blir inte rikitgt klok på vädret i dag. Ena stunden är det snöstorm, för att i nästa vara strålande solsken från klarblå himmel. Sedan blir det snöstorm igen, och efter det strålande sol. Så har det hållt på hela dagen. I dag har jag väl inte gjort så mycket vettigt, men det behövs sådana dagar med. Har tittat på några avsnitt av Skärgårdsdoktorn och drömt mig bort till varmare tider. Åå vad jag längtar tills det blir sommar och man kan ha klänning på sig, få springa i gröngräset och plocka blommor i dikeskanten :)

Tänk att det redan är första april. Nej, jag har inte lurat någon och ingen har lurat mig. Kan ju bero på att jag varken träffat eller pratat med någon på hela dagen i och för sig... Men vad snabbt mars har gått, jag har faktiskt knappt hunnit märka att det var mars månad innan den var slut.








Alla människor är mer eller mindre falska. Lita aldrig på någon annan än dig själv så slipper du bli besviken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0