Men mina vänner säger stopp, stopp...

Nu har jag bara tre arbetspass kvar vilket känns otroligt skönt. Om precis en veka är jag på ett mycket varmare ställe med en fin vän. Sjukt vad jag längtar! I morgon ska jag hjälpa pappa att städa lite på vinden hemma hemma hos honom, det ska bli spännande för där finns en massa saker som jag haft när jag var mindre. Kläder, saker och ett dockhus vet jag ska finnas där i alla fall.

Häromdagen fyllde kusin Daniel år, och jag, Jonna, Matilda och Jolina gick en liten promenad och självklart hade vi kameran med oss. Jag fick så många helt otroligt fina bilder så jag har svårt att välja vilka jag ska lägga upp här. Men måste visa några så jag ska försöka sålla ;)


Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart...

På sommarn och gör lite somrigt, då kommer blommorna snart

Jag gör så att blommorna blommar, jag gör hela kohagen grön

Och nu så har sommaren kommit, för jag har just tagit bort snön...


Då blir barna fulla med sommar, och bena blir fulla med spring



Älskar er så otroligt mycket tjejer!!
<3 Jonna, Jolina, Matilda <3

Trackback
RSS 2.0