Vart jag mig i vägen vänder...

Det blev inget spanien. Lika bra det kanske för vädret där verkar vara ganska så ostadigt såhär års. Och hotellet jag kollat på har jag inte hört så bra om, dessutom ska det tydligen alltid vara blåsigt där. Så det blir Grekland istället. Närmare bestämt Zakynthos, sköldpaddsön. Åker den 14:e från Göteborg, Mika åker från Stockholm. Och så möts vi där, bara tio minuter efter varandra. Två båtturer har vi planerat in, en till Shippers Wreck och en till sköldpaddsön. Det ska bli så häftigt och jag längtar helt galet mycket. Bara fem arbetspass kvar efter denna natten...

Shit föresten vad fort det har gått. Tio veckor har jag snart gjort här på akuten. Jag har lärt mig en hel del, men fortfarande står man frågande i många situationer. Det tar tid att lära sig helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0