All i thought was a dream

Nu är jag just hemkommen från dagarna i Vemdalen. Vi har haft det bra, med skidåkning, bastubad, singstar och mycket skratt. Det snöade en del när vi var där vilket gav fina pister att åka i, men fy sjutton så kallt fjället blir när det blåser lite! Jag är sjukt glad att jag inte hade liftkort i går, då det var -20 grader och blåste massor. Det hade INTE varit kul att åka upp i liften då...

Nu har jag gjort lite mat, hasselbackspotatis, chillikyckling och béarnaise (var tvungen att kolla på flaskan hur det stavades ;) ), och nu ska jag se till att ladda för praktiken i morgon. Ååå det ska bli så sjukt kul men jag är galet nervös! Tur att jag börjar 9.00 i morgon och inte 7 som på lördag, då hade jag inte orkat gå upp ;)

Jag ska förresten ta och fota lite för att visa vad jag har gjort de senaste veckorna. Virkat äre så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0