Jag blev fångad i ett gränsland som förenar natt och dag...

I dag har jag haft min andra dag på praktiken, och oj vad jag är trött nu när jag kom hem! Det är så otroligt mycket nya intryck hela tiden, och plötsligt står man mitt i ett rum med en akut patient där allting händer på en gång. DÅ hinner man inte känna efter om man är varken trött eller hungrig. Det är sjukt kul, och min handledare är superbra! Det kommer bli sju väldigt spännande veckor som jag hoppas inte går alltför fort ;)

Både igår och i dag har jag promenerat hem från sjukhuset vilket har varit välbehövligt. Då hinner man rensa lite bland tankarna och fundera över vad man har gjort under dagen. Nu ska jag fota lite, de bilder jag utlovade igår. Kamerabatteriet tog slut innan jag ens hunnit ställa in kameran...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0