Jag ser sött och nöstan rart...

Shit vad trött jag blir av att jobba en hel kväll. Och hungrig med för den delen. Visserligen har jag ätit middag, men det var redan vid fyra och då var jag inte hungrig. Det var jag däremot frammåt halv nio istället. Praktiken på akuten är sjukt spännande och jag lär mig nya saker hela tiden. Jag vill ta in precis allt, men det är sjutton i mig inte lätt ska ni veta! Och jag känner mig fortfarande osäker när det går för fort, men det är väl bara att öva, öva och öva antar jag så sitter det snart i ryggmärgen.

Nu ska jag sova! De utlovade bilderna kommer nog inte för jag får inte till några bra bilder med kameran... God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0