Vart har sommaren tagit vägen??

Den där riktiga sommarkänslan är redan som bortblåst. Ska sommaren ha tagit slut redan? Det har den om man ska tro på väderprognosen framöver, bara massa regn, regn, regn.

Jag har i alla fall haft en helt underbar helg uppe i Sala hos Cajsa. Hennes föräldrar bodde på en Bullerby-gård, precis exakt så skulle jag vilja bo!! Helt underbart var det, förutom alla mygg som väkte en på mornarna med sitt surrande. Men de hör till de med ;) Den största anledningen till att jag åkte till Sala just i helgen var att det var SM i voltige där min älskade tjej var med. Hon tävlade i SM med laget, och i nationell klass individuellt. I båda klasserna kom hon trea, och hon var sådär superduktig!! Fick högre poäng än vad hon någonsin fått tidigare och jag är så stolt över henne! <3


Jonna i sitt grundprogram på hästen Chévere med sin fina lejondräkt och till låten We Are One från Lejonkungen.


"Heja Jonna! Heja Jonna!" hörs Jolina när hon hejar fram sin duktiga syster

Laget i sin kür



På prispallen, Jonnas lag till höger i bild

En stolt men trött tjej efter helgens insatser


Hela laget samlat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0