En liten utmaning

Jag är inte så mycket för alla sådana här listor som man ska fylla, ni vet såna där många fyller i för att sammanfatta året som gått, vad man har gjort och inte mm. Men nu har jag hittat en på Heja Abbe som faktiskt verkade väldigt kul så den gjorde jag!


Besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist.
Undvik att upprepa en låttitel (Det är svårare än man tror.)
Välj artist: Håkan Hellström


Är du kvinna eller man?: Den fulaste flickan i världen
Beskriv dig själv:
En vän med en bil
Vad tycker du om dig själv?: Inte skyldig nån nåt
Beskriv var du bor för tillfället: 2 steg från paradise
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka?: Du är snart där
Favoritfärdmedel: Sång i Buss på villovägar
Din bästa vän är: Kär i en ängel
Din favoritfärg är: Rockenroll blåa ögon
Hur är vädret?: Dom fyra årstiderna
Favorittid på dagen: En midsommarnatts dröm
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta?: Det här är min tid
Vad är livet för dig?: För en lång, lång tid
Det bästa rådet du kan ge?: Flyg du lilla fjäril
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då?: Sigge Skoog
Favoritmat: Det dom aldrig nämner
Dagens tanke: Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Hur skulle du vilja dö?: Fade away
Din själs nuvarande tillstånd: Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din
Felen du kan leva med: Dom dimmiga dagarna
Ditt motto: Man måste dö några gånger innan man kan leva

Jag utmanar alla som bloggar och läser detta att göra den och sedan kommentera här så jag kan gå in och läsa era svar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0