I believe in angels...

I dag är en sån där dag då jag hade velat krypa ner i ett varmt bad och bara ligga där och lyssna på härlig musik tills huden skrumpnat. Åå vad ag önskar att jag hade ett badkar. Det ska jag ha på mitt nästa ställe där jag ska bo, vart det nu kommer vara. Jag har ont i huvudet, nacken och axlarna också så en massage hade inte heller varit fel...

I dag är också en sån där tråkigt mulen dag, då ingenting känns lockande och inga planer finns. Jag skrev klart det sista på mitt paper i morse, och sen har jag tvättat. Det är väl ungefär det som hänt här i dag. Inget objektiv i sikte än, hade lite förhoppningar om att det skulle ha hunnit åka en bit under helgen, men jag får snällt vänta till en annan dag. Det skickades i fredags, så i morgon eller på onsdag kanske :)

I går kväll låg jag och tittade på ett gammalt avsnitt av Så ska det låta och konstaterade att det nog var den bästa omgången någonsin. Killarna från Galenskaparna var där och de fick igång ett riktigt drag från första låten. Där hade de varit kul att vara publik!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0