I can't belive that things can change so fast...

Just nu vill jag att dagarna ska gå snabt så att det blir vår och sommar snart. Samtidigt vill jag inte för allt i världen att praktiken ska ta slut! Jag har bara nio pass kvar och ångesten för att lämna alla goa människor är stor. Hoppas, hoppas, hoppas att de vill att jag ska jobba extra där under våren...

I dag väcktes jag av att solen strålade in genom mitt fönster. Lite konstigt eftersom solen går upp på andra sidan huset. Förklaringen låg i att den speglade sig i de stora fönster som huset mitt emot har.

Det spökar i min lägenhet! Jag har tre tavlor ovanför sängen som har hängt där sen jag flyttade in. I går rättade jag till det nedersta kortet som hade åkt lite på sidan i sin ram. I dag är både det översta och det understa korten sneda igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0