Och ingen på jorden får heller veta det...

Det ringde på min telefon i morse, och oj vad jag blev glad av det samtalet! Det var enhetschefen på akuten i Varberg som ringde och erbjöd mig sommarjobb där! :D Jag ska alltså jobba natt som undersköterska hela sommaren, och det låter faktiskt inte alls fel. Jag menar, varje pass får man ob-tillägg, man jobbar 10h i stöten några dagar i rad, sedan är man ledig några dagar. Och även om man sover till 14-15 på eftermiddagen så är ju sommardagen ännu lång och man kan hinna bada och träffa vänner :) Det kommer nog bli superbra!

Kommentarer
Postat av: Lena

Heja heja! Grattis så kul! Du har ju helt rätt om sommardagarna! Tänk så skönt med långa, ljusa och varma eftermiddagar och kvällar! Underbart! Längtar! Träffade M och J på öf igår som du säkert vet! Mycket trevligt! Stora KRAMAR!

2012-03-02 @ 16:18:30
Postat av: Caroline

Svar: Ja eller hur! Får bara hitta på något sätt att slippa ifrån värmen när jag ska försöka sova på förmiddagen ;) Ja, jag hörde att ni hade träffats, ringde till Malin när hon var där så jag hoppas att hon hälsade från mig! KRAMAR!

2012-03-02 @ 19:42:53
URL: http://heartline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0