We have only each other...

Har det hur bra som helst hemma med min mamma, familjen, kusinerna och älskade moster. Jag har inte skrivit något om att jag skulle åka hem eftersom det skulle vara en överaskning för Jonna som hade kalas i lördgas strax efter att jag kom fram. Och överaskad blev hon! Först stod hon bara och stirrade på mig, sen skriker hon CARRO och springer fram och kastar sig i famnen på mig. Världens underbaraste goaste kram fick jag och nån liten glädjetår trillade allt på oss båda ;)

I förrgår var jag hos kusinerna hela dagen, och jag stannade även över natten. Det var så mysigt att somna tillsammans med Jonna i hennes säng. Huvud mot huvud låg vi, och så fort vi vaknade kröp vi ihop igen. Min älskade lilla "syster" <3. De andra barnen tyckte också att det var roligt att jag var hemma, speciellt Joel mitt lilla bustroll. Både han och Pontus kommenterade min basker jag satte på mig när vi skulle gå ut. Joel sa "vad fin du är med den mössan Carro!" och Pontus sa efter lite funderande att "du ser fransk ut med den!". Haha underbara barn! Den enda som inte uppskattade min visit var lillfröken Jolina. Hon blev helt hysterisk så fort jag kollade på henne, för att inte tala om när jag råkade lyfta henne. Ojojoj, den damen är inte att leka med. Ska bli spännande att passa henne i morgon några timmar, och sen om en månad passa henne en hel helg. Det återstår att se vem som ger sig först...

I dag har jag och mamma varit i Kungsbacka och kollat i fina butiker och affärer. Vi åt också på fik, en räkmacka och en stor biskvi som vi delade. I kväll ska vi fira "lillfredag" eftersom det är "lillördag" i morgon med god paj och sedan tv-mys i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0