Alla år, alla drömmar om lyckliga slut...

Ännu en pluggdag. Men i dag blir det bara halvdag, för i eftermiddag ska vi träffas ett gäng och äta mjukglassbuffé på Biteline! Man får ta hur mycket man vill och det finns massa såser och strössel, mums :D

Just nu håller jag på att läsa om invagination. Känns ju skönt att det sällan drabbar någon över 4 år, så man kan vara lugn för det verkar inte speciellt trevligt. Ingenting av det jag läser om verkar förresten trevlig. Har nyss läst om och beskrivit hela förlossningen och det är inte direkt något som lockar... Om jag ska ha barn ska jag nog överväga att adoptera... ;) Eller kejsarsnitt kanske jag kan sträcka mig till, för det verkar ju ganska mysigt ändå att ha en stor mage att gosa med, ryggont, foglossningar, hypertoni, graviditetsdiabetes... Nja, kanske inte ändå.

Nu är det mer barnsjukdomar som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0