For you and for me, and the entire human race...

I går var det en alldeles fantastiskt fin eftermiddag. Solen strålade, träden slog ut sina gröna blad, glada studenter i hela staden gick omkring med sin fina vita studentmössor som de fått ta på sig för första gången. Jag tog en promenad efter förmiddagsföreläsningen och bara njöt av det härliga. Hade kameran med mig för en gångs skull och lekte med lite olika inställningar.

Till och med björken slog ut sina vackra gröna blad! Det känns i näsan och i huvudet kan jag lova ;)

Nu pluggar jag för fullt. Har just lämnat psykiatridelen för att försjunka mig i pediatrik och så småningom obstetrik. Just nu ska jag besvara en fråga om vad som händer i mammans kropp då hon ammar sitt nyfödda barn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0