Hela året drömde jag, om vår korta sommar drömde jag...

Jag har varit ute på stan en sväng, mest för att inte sitta inne när det är så underbart väder ute. En mjukglass med strössel på torget blev det. Det är ganska intressant att titta på människor som tagit sig ur sitt vinteride. Vissa är fortfarande påpälsade med jacka och sjal, medans andra går i linne och korta shorts. Det sistnämda kändes dock inte helt okej ännu, inte det första heller iofs. Tur att folk är olika...

Jag fick också köpt mig en pläd på Hemtex som jag trånat efter läääänge. Jag hade ju faktiskt ett presentkort sen i julas på exakt den summan som pläden kostade. Så nu, när jag såg att det bara fanns en kvar, slog jag till ;)



Man kan riktigt se hur mjuk och gosig den är, eller hur?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0