If you don't know...

NU. Det indicerar att jag just slutade plugga inför tentan. Nu får det bära eller brista, för jag kan inte ta in mer. Har under veckan gjort fem gamla tentor, det var ungefär så mycket jag pluggade inför med.vet-tentan i höstas så jag hoppas på att det ska hålla även denna gång... Det återstår att se i morgon. Men man kanske ska hoppas och be om lite tur med frågorna också, så att det är just det man pluggat på som det kommer frågas om ;)

Vad ska jag göra nu då. Hämta tvätten i tvättstugan om en liten stund, packa vad jag ska ha med mig hem, fundera igenom så att jag inte glömmer nått viktigt, vila, slappa, se på nått på nån play-kanal (trädgårdsonsdag gick ju igår :D), se om jag hittar någon film på datorn. Sedan hoppas jag att dagen har gått mot sitt slut så att jag kan gå och lägga mig och gå upp tidigt i morgon och skriva den där tentan så man kan få sommarlov nån gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0