Where your'e gonna sleep tonight...

Vad har jag gjort i dag egentligen? Rutorna är inte klara och tvätten är inte vikt... Istället har jag suttit och pillat med en ny bloggdesign, och vips har tiden flugit iväg. Designen är inte till mig, utantill min kära lilla kusin som nyss har startat sin blogg. Kommer länka till den när den är klar (om hon gillar den och vill ha den vill säga...) ;)

Sen har jag ju haft simskola också. Sista innan sommaren, kanske sista på en lång tid. Får se om jag kan fortsätta till hösten, det är ju mycket praktik och annat som kommer i höst med skolan.

Jag har börjat träna inför sommaren. Ja, alltså inte styrketräna då, utan dygnsträna. Jag har råkat börja vända på mitt dygn redan nu och är uppe alt senare på kvällen och sover allt längre på morgonen. Dumt nog har jag en del tidiga förmiddagar kvar i skolan, och sen ska jag ju jobba dagtid två veckor innan nattpassen börjar. Aja, får väl försöka vrida tillbaks igen...

Hemma har det tydligen varit högsomarvärme ute i dag, och till nästa helg ser det ut att bli värme i denna stad också. Jag hoppas innerligt på det och att det håller i sig med finväder hemma när jag kommer hem också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0