Kan det begäras mer av mig?

I dag är jag uppe tidigt, blev väckt av både sms och telefonsamtal från simskolan som undrade om jag kunde hoppa in nu på morgonen eftersom en annan tjej blivit sjuk under natten. Har ju inget bättre för mig förrän i eftermiddag då jag och Cajsa ska till stan och kolla på Lys-lördag, vilket innebär att all julbelysning ska tändas. Dessutom är det uppträdanden på torget. Hoppas regent har hunnit bort tills dess bara...
 
Resa till Tenerifa i slutet på januari är bokad! Ååå vad jag längtar! Det blir många barn och mycket bad och lek hoppas jag. Tanken är väl också att jag ska kunna läsa lite artiklar inför c-uppsatsen när jag ligger där i en solstol. Annars får jag väl göra det på kvällarna när barnen har somnat, men då finns risk att jag har somnat innan dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0