Och det liv som du har, alla tusentals dar...

Jag har haft en riktigt lugn och mysig helg. En lååång helg, och inte är den slut än. Jag var ledig i fredags och då gick jag en långpromenad som slutade i en joggingtur. På lördagen segade sig dagen fram tills jag och Cajsa skulle till Lotta på födelsedagsfirande med massa trevliga människor. Lite vingligt var det allt när vi gick hem därifrån. Det var länge sen sist så det kändes lite ovant måste jag säga ;) På söndagen var vi hemma hos Minna med fika och firade att hon också fyllt år. Det var betydligt lättare att gå hem därifrån åste jag medge...
 
I dag skulle vi haft föreläsning, men i går kväll fick vi ett meddelande om att föreläsaren skulle vara hemma och VABa i dag, så vi fick en extra ledig dag. Och i morgon har vi ingen föreläsning heller. På onsdag och torsdag ska vi i alla fall till skolan. När vi ändå var lediga i dag passade jag på att promenera/jogga igen. Det var lite jobbigare denna gång så det blev inte lika långt som i fredags, men ändå, jag tog mig ut! Bara det liksom :)
 
I övrigt då? Jo, jag stickar och stickar och stickar och virkar där emellan. Så om någon funderar på vad som kommer att ligga i mina julklappar så är det inte svårt att gissa. De kommer vara mjuka är en liten ledtråd ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0