Someone like you...

Jag är lite dålig på att uppdatera regelbundet tyvärr. Men det finns inte så mycket att skriva en dag som denna. Regnet öser ner utanför fönstret och har gjort det hela dagen. Då har manen bra ursäkt till att sitta inne hela dagen. Och Sticka och virka. Det är vad jag gjort i dag. Virkat några snöflingor i hopp om att det ska bli kallt och vitt ute snart. Stickat ett par varma tofflor som kan hålla fötterna varma när det blir kallt och vitt. Just det ja, jag skulle ju ha vikt min tvätt i dag. Nu är det för sent och jag ska lägga mig. Tvätten får vänta till i morgon :)
 
På tisdag har vi kursstart igen. Åå vad jag ser fram emot den kursen! Inte. Kvalitativ och kvantitativ metod. Det hörs ju liksom på namnet att det inte kan vara kul. Förbereda för C-uppsats. Jag hoppas det finns många bra artiklar om det jag vill skriva om. Annars blir det svårt. 15 artiklar ska man ha. De ska läsas och granskas och användas i uppsatsen. Behöver jag nämna att de är på engelska? Tur att man får skriva på svenska i alla fall...
 
Nu ska jag sova. God Natt! Och förresten, grattis till alla pappor där ute i världen. Det är ju fars dag idag. Min pappa fick nöjja sig med en stor kram via telefon i morse. Det är lite för långt för att ge honom den på riktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0