Så sagolikt det är, att se morgondimman lätta...

Det är så typiskt mig, att påbörja flera projekt samtidigt. Det är sällan jag kan göra bara en sak i taget. När jag ser på film kan jag också läsa en bok samtidigt, när jag lyssnar på ljudbok löser jag sudoku, jag har flera stick- och virkprojekt igång samtidigt. Ibland önskar jag att jag hade fler armar och händer så att jag hade kunnat göra allt samtidigt ;)
 
Undrar vad de ska bli av det här?! :P Jag vet, men är det någon som kan gissa??
(P.S, det ska bli två helt olika saker...)
 
I morgon bitti åker jag och Cajsa till Stockholm, det ska bli väldigt kul. Tur att man just har fått pengar, får se hur mycket det finns kvar av dem när vi kommer hem igen på söndag ;) Måste komma ihåg att kolla så att det finns tillräckligt med pengar på kontot för att hyran ska kunna dras i slutet av månaden bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0