Why do you live your life?

Kanske dags att lämna ett litet avtryck här. Nu har psykpraktiken börjat och det är väl ungefär som jag hade förväntat mig. Patienterna är en aning skrämmande, men så är de ju psykotiska också. Men det ska nog bli okej att vara där i tre veckor till för personalen är jättebra, speciellt min handledare...
 
I morgon bitti, närmare besämt kl 06,00, går tåget mot Göteborg, ska bli skönt att få komma hem en sväng och få krama om alla som jag älskar så :) På fredag ska jag mysa med älsklings-Jonna, på lördag ska jag på barndop och på söndag fyller Jolina 2 år så då ska hon firas. Nästa vecka fyller Pontus år, så jag tänker passa på att fira honom också ;) Och så ska jag hinna umgås med mina bröder, speciellt den ena av dem eftersom det inte är säkert att jag kommer kunna träffa honom under jul då han kanske har mönstrat på någon båt för att göra praktik.
 
Nu är snart dags att krypa ner under täcket så jag orkar upp tidigt i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0