Jag ligger gömd under löven...

Det är lite glest mellan inläggen här, och inga bilder läggs upp. Men jag skyller på att jag har det så bra på praktiken och att jag är dödstrött när jag kommer hem... Hösten är här på allvar, det är frost på morgnarna och riktigt kallt på kvällarna så fort solen har gått ner bakom träden.
 
I går kväll var jag på massagebehandling och det var så välbehövligt. Jag har haft så sjukt ont i axlar och nacke den sista tiden och riktigt kännt hur spänd jag är. Dock kunde hon inte på en timma få bukt med alla knutorna, så det lär väl bli en omgång till snart. Bara det att jag verkar ha fått nån muskelinflammation i ena axeln och i överarmen, vilket gör att jag har väldigt ont och är svullen och kan knappt röra mig. Och jag som skulle ha tränat i kväll... Äter lite antiinflammatoriska tabletter så får hoppas på att det är bättre i morgon.
 
Jag håller på med några stick- och virkprojekt som vanligt. Just nu är det 4-5 olika på samma gång. Önskar att jag hade flera armar så att jag kunde göra flera saker på samma gång ;) I dag har jag fått hem fina namnband med min logga på, så nu kan jag märka min alster innan jag ger bort dem. Tycker det blir finare och ser lite proffsigare ut. Ni ska få se bilder när jag är klar med något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0