No reason to worry...

Förhoppningsvis är den sista tentan för utbildningen skriven i dag och jag vill nog påstå att det kändes bra i alla fall. Men den känslan ska man inte alltid lita på har jag fått erfara. Nu är det bara att vänta i två veckor innan resultatet kommer och tills dess ska jag hålla alla tummar jag har.
 
(Bilden är lånad från ST.nu)
 
Efter tentan gick jag in till stan en sväng och döm av min förvåning när jag ser en sälunge på isen i Selångersån. Fullt av folk stod på kanten för att titta på den lille sötnosen ;) Han undrade nog vart han hade kommit...
 
Nu ska jag njuta av att slippa plugga nått mer, hälla upp ett glas vin kanske och slå mig ner i soffan framför en film :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0