But if you take my hand again...

Nu har jag klarat av veckans alla examinationsseminarier och dessutom fått veta att jag klarade kvantitativtentan, och inte bara klarade den utan fick ett B på den. Helt otroligt med tanke på att jag inte var särskillt intresserad. Nu ska jag bara klara tentan i kvalitativ metod nästa vecka också så har vi det här tråkiga i kursen avklarat.
 
I morgon ska jag ha simskola och sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Om någon har missat det så går mina dagar otroligt långsamt just nu. Jag tror att jag ska gå in till stan en sväng i morgon och köpa lite garn så jag åtminstone har något att pyssla med. Är inne i en mössvirkarsväng just nu så det bli mössor på löpande band. Om det är någon som vill ha en mössa så säg bara till hur du vill att den ska se ut så fixar jag :) Tänkte försöka göra lite fina mössor att sälja på tradera, så har jag något att göra, andra får fina mössor och så kanske man kan tjäna en liten slant för dem...
 
Nu väntar jag på att Farmen ska sändas klart på tv så att jag kan se programmet på tv4 play sedan, de lägger upp dem precis efter att de sänts färdigt på tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0