Långa vägar att gå...

Nu har jag ont i rumpan och benen. Vad det var jag gjorde i dag är ni förmodligen nyfikna på. Jo, jag var på en ridskola och red lektion i morse. Jag red en jättemysig ponny som var duktig, och jag hade inte glömt bort hur man gjorde sen sist. Det var ju ett tag sedan jag red (om man bortser från när jag lufsade fram på Jonnas lilla hyrponny en dag i somras). Jag hoppas att jag ska kunna ta fler lektioner, för det är något jag verkligen saknar, att rida.
 
I dag har jag virk... Nej just det PLUGGAT var det ju. Pluggat. pluggpluggpluggpluggat. Det är i alla fall vad som var tanken, det jag borde ha ägnat dagen åt efter att jag roat mig på morgonen. Det jag hade satt upp för mig själv som villkor för att jag skulle få åka och rida. Böckerna ligger åtminstone i min soffa och nog har jag sneglat en stund på anteckningarna. Frågan är bara om jag lärde mig något. När jag hade sneglat klart på böckerna gick jag till Minna och Jonas och myste med Sebastian istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0