Löftet vi gav, mer än en öppen famn...

 
I går kväll fick jag besök av Minna, Jonas och Sebastian. Vi fikade och gosade med lillkillen som blivit så stor sedan jag såg honom sist, närmare ett kilo tyngre och väldigt mycket rundare om kinderna. Han hade på sig sin fina ugglemössa som han fick av mig i födelsepresent, men den är nästan för liten så jag ska se till att göra en ny mössa åt honom. Han kan ju inte gå och frysa om huvudet bara för att jag gjort en för liten mössa ;)
 
Nu har jag examinerat min projektskiss som jag fick bra omdöme på. Inga kommentarer om förbättringar, så nu är det bara att få hem massa artiklar att läsa och sedan börja skriva. Och förbereda sig lite inför examinationen på fredag och tentan nästa fredag kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0