Looking through my eyes...

I dag har jag pluggat och varit jätteduktig. Jag har lärt mig allt inför tentan på fredag, läst kapitlen om kvalitativ metod i den tjocka engelska bok vi har som kurslitteratur, läst artikeln som tillhör tentan, renskrivit och sammanfattat alla anteckningar från föreläsningarna. Ja blivit fullärd helt enkelt, fullt förberedd inför tentan på fredag. Eller så har jag inte ägnat tentan en endaste tanke alls. Jag har varit på gymmet och tränat och efter det varit i Birsta och kollat i affärer och köpt lite småsaker. Mer så faktiskt. Har absolut ingen motivation alls till denna tenta, om kvantitativ metod var tråkig så är kvalitativ metod både tråkig och ologisk. Så, tills på fredag ska jag väl sova på boken så kanske jag drömmer lite smarta drömmar, liksom genom nån sort överföring. Eller nåt.
 
Nu ska jag lägga mig, för i morgon ska jag gå upp tidigt och göra något som jag har längtat efter väldigt länge... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0