Never mind I'll find someone like you...

Hela eftermiddagen har gått utan att jag har gjort ett endaste dugg. Knappt rest mig ur soffan, inte tittat på film eller play, inte virkat (förrän nu på kvällen) inte lyssnat på radio och inte gjort nånting mer än att bara titta framför mig. Eller jo just det ja, jag hämtade hem några artiklar som verkade vettiga till uppsatsen. Dem ska jag läsa igenom och granska, alla 20. Och förhoppningsvis är de gångbara och handlar om det jag vill. Annars är det bara att börja söka på nytt. I morgon ska jag till gymmet och på kvällen ev jobba lite i simskolan några timmar. Däremellan är det ytterligare några timmar jag ska slå ihjäl.
 
Tiden går så långsamt när man väntar på något. Just nu väntar jag på att denna och nästa vecka ska gå fort så att jag kan åka till Vemdalen och åka skidor och därefter åka hem för att åka till TENERIFFA! Ticktack, ticktack, ticktack... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0