When I saw your smiling face...

Vilken härlig dag det blev av denna annars ganska grå dag. När jag åkte hem från jobbet fick jag veta att två fina tjejer hade städat mitt hus under dagen. Japp, jag har anlitat städhjälp. Inte så mycket för att jag behöver städhjälp eller att jag inte städar själv, utan mest för att skapa jobbtillfälle för min kära lilla kusin. Och hon valde att ta med sin fina kompis så de hjälptes åt. Skinande rent och fräscht var det när jag kom hem, och gott luktade det! Sedan åkte vi ner till stranden, tjejerna och jag. Dessutom ringde min lillebror, den "minsta" av dem och tyckte att det ver för längesen vi sågs, så han kom och badade med oss. Sedan skulle tjejerna hem och äta, och jag och lillebror åkte upp till nyrenoverade pizzerian på orten och åt. Bäst som vi satt där och hade det trevligt kom min andra bror, den "store" (som egentligen är den mindre av de två) och Annika som jag inte sett på jag vet inte hur länge. Ååå så glad jag blev. Vi pratade i flera timmar, och jag har just bestämt mig för att åka till Florida där Annika bor och jobbar just nu. Så häftigt hon lever den underbara tjejen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0