When nothing else matters...

Det är så svårt att hålla fokus, jag har ingen riktig motivation just nu. Skrivandet går väldigt långsamt, en mening i taget. Det finns så mycket annat kul man kan göra istället för att sitta och skriva uppsats. Just nu håller jag på med diskussionen vilket nog är det svåraste. Man måste stödja sina åsikter med annan litteratur, helst orginalartiklar, men att sitta och läsa fler orginalartiklar nu känns inte så lockande... Det ska bli så skönt när jag är färdig med det här. Eller inte kanske, för då innebär det att vi har slutpraktik. SLUTPRAKTIK. Känns helt galet att jag snart är färdig sjuksköterska. Det jobbigaste kommer nog vara att gå upp så tidigt på mornarna, jag är ingen morgonmänniska precis och trivs väldigt bra med att gå upp kring halv åtta som nu. Jaja, bara att ta en dag i taget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0