Just call my name, and I'll be there...

Det är knappt så jag vågar säga det högt för risken finns att det inte kommer hålla i sig, men jag har faktiskt kommit igång med lite träning igen efter att ha varit lat i en evighet. Jag joggar en slinga som tar ca 20min och är ca 3,5km lång minst två gånger i veckan. En bra början i alla fall tänker jag. Och så simmar jag ju, varje lördag. Visst skulle jag kunna springa bra mycket längre på bara vilja, men det är just den där viljan som inte riktigt infinner sig än, den där lusten jag hade för några år sedan när jag tränade som mest inför Göteborgsvarvet. Mitt mål just nu är att springa Vårruset i Göteborg med kollegorna utan att behöva skämmas för dålig kondition ;) Sen kan det bli en liten bonus att vara i lite bättre form inför den kommande bikinisäsongen. Ett litet plus liksom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0