Du får inte röra vid mitt hjärta som om allt var uppenbart...

Har just kommit hem från barngympan. Det blåser HUR MYCKET SOM HELST,, så jag kan typ inte springa ute, men jag vill, vill, viil... Jag vill ha ett löpband så att man kan springa inne under vintern. Det e lite segt att behöva betala 40 spänn varje gång för att få göra det i gymmet. Vi har i och för sig en spinncykel, men det e så fruktansvärt tråkigt att cykla...



Ett litet misstag av mig
och allt rasar ner i djupet
Jag ångrar det inte, jag vill inte ha det ogjort,
men jag ville inte ha det såhär.
Fanns det inget annat sätt,
ett sätt som var lättare?
Jag vill inte att dagen i morgon ska komma
jag vill inte behöva säga allt igen.
Jag vill inte visa mitt innersta för fler
jag vill inte blotta allt hemligt som jag bär.
Det får mig att tappa taget,
det får mig att falla.
Jag vill inte det, jag vill inte.
Jag vill flyga över träden som en fjäril,
jag vill vara lycklig som ett barn på jul,
jag vill kunna skrika och hoppa av glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0