Jätteloppis på IKEA!

NU ska jag och Cajsa på jätteloppis på IKEA och hoppas på att vi gör några riktigt bra fynd. I går fick jag hem en skrivare som jag beställt, så nu skulle jag behöva ett skrivbord där jag kan ha datorn (istället för att sitta med den på en stol framför fåtöljen ;o)

I går var vi på Kårhuset och hade först en poängjakt där vi skule utföra olika uppdrag inne i stan och skämma ut oss lite. Sedan var det träningscaps på dansgolvet, studenters nationalsport vad jag har förstått där det gäller att kasta kapsyler i glas som står i en ring på golvet. Träffar man någon annans glas blir den personen utmanad på en duell där den som först missar den andres glas får dricka upp det som är i ens egna. Träffar man sitt egna eller mittenglaset (som är fyllt med en slatt ifrån varje deltagar, med andra ord en vidrig blandning) så får man dricka upp det själv medans de andra som är med sjunger en vacker liten visa om "fyllesvin" ;o)

Senare blev det dans och andra roligheter under kvällen, men trots det mår jag riktigt bra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0