Vinterträden bär kronor av snökristall

Dagarna gå, om än oändligt långsamt ibland. Snart är det jul och jag längtar hem till mina kära. Inte minst mina älskade barn. Jag har varit lite småförkyld i veckan, men nu är det bättre och tur är väl det. I morgon ska jag och Cajsa på julmarknad på Norra Berget. Det är närmare en helvmeter snö och ruskigt halt på sina ställen så vi år väl se hur vi ska ta oss upp för den branta backen upp till berget. Det löser sig nog på något sätt. Julklapparna börjar bilda en liten hög här hos mig, men än finns det några kvar att fixa. Vad ger man till sina bröder som inte önskar sig något speciellt?
 
Här sitter i alla fall Herr och Fru Kanin och myser i soffan. Om ett tag ska de flytta, men det vet de inte riktigt om än. Så tills dess får de sitta här i min soffa och ha det bra ;)
 
 
Jag hoppas förresten på att snart få besöka en liten kille som nyss anlänt till denna jord. Då ska ni få se bilder på hans välkomstpresenter som ni har fått skymta i tidigare inlägg... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0