En tanke, men du känner väl mig?

Har hunnit med ganska mycket av det jag skulle göra i dag..

  • klä på mig (ett heldagsprojekt iofs..)   V
  • Bränna ut mosters familjefilmer på DVD V
  • Måla naglarna med fransk manikyr (kommer hålla max en dag antagligen..)
  • Gå ner till posten, köpa frimärken och posta ett brev V
  • Göra tassavtryck på min lilla (s)katt V
  • spela gitarr V
  • skriva ut bilder och sätta in i album (om min cp-skrivare är vän med mig i dag..)
  • baka en kladdkaka med mini-marsmallows

  • En punkt har kommit till, men får se om jag orkar/blir sugen. Har just ätit ostkaka med jordgubbssylt och vaniljvisp till lunch.Lagom nyttigt men det var det enda jag hittade i kylen. Så efter allt sött är jag inte speciellt kaksugen och då är det inte kul att baka.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0