Mysterious night, wonderful day...

Så skulle man hinna blogga denna helgen också. Det har gått i ett hela helgen, i går morse passade jag kusinerna en stund, sen direkt till gympasalen för uppvisning med barngympan, sen 20 min hemma innan jag skulle ta bussen till Gbg och träffa underbara människor och bowla med dem. Satt på ett fik sen hela kvällen och garvade asmycke =) Va hemma vid halv tolv i natt, upp vid nio och fixa inför avslutningen på barngympan i dag, massa godispåsar till barnen, fixa tomtekläder åt tomten (den riktiga kunde inte komma i dag), hem sen in till Kba för att kolla om jag skulle byta mina stövlar som jag (ÄNTLIGEN) har fått tag i. Har letat hur länge som helst efter étt par som passar.

Nu ska ja köra upp min brorsa till  pappa och lämna bilen. Det är sjukt så fort man vänjer sig vid att ha "egen" bil. Har haft den hela helgen när pappa va iväg, och på freda får jag den i två veckor när pappa åker till västindien eller vart det nu var han skulle och segla. Hade iofs hellre åkt me men ja skulle inte fått ledigt från skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0