Lingon i skogen


Jag och mamma cyklade till Ölmevallasjön i dag och jag hade med mig ett fiskespö som jag fiskade lite med. Mest var det för att färska upp kunskapen om hur man hanterar kastspöt inför fjällvandringen. Jag har ju faktiskt fiskat en del när jag var mindre tillsammans med farmor, Harry och Christopher. ÅÅ vad jag saknar den tiden när vi fick åka med dem i husbilen och fiska eller göra andra roliga saker...

Hur som helst så passade jag på att bada lite i sjön också och det var faktiskt riktigt skönt i vattnet. Synd bara att bottnen i sjöar är så äcklig, man liksom sjunker ner och det sipprar upp gegga mellan tårna ;o) För den som undrar hur min fiskelycka var kan jag avslöja att jag fick mycket napp. En stunden var det sjögräs och vass och nästa var det bottennapp i stenarna ;o) hehe Tyvärr blev det ingen fisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0